اگر به دنبال خرید عمده نقره با کیفیت و قیمت مناسب هستید، مرداکس بهترین گزینه برای شما است. ما انواع نقره خارجی و برند های معتبر  نقره را با کیفیت عالی رادیوم را وارد میکنیم. شما می توانید در مرداکس از بین دسته بندی های مختلف مانند انگشتر، گوشواره، گردنبند، دستبند، حلقه ازدواج، ست و سرویس، سواروسکی و غیره انتخاب کنید و با تعداد دلخواه خود سفارش دهید.  برای خرید عمده زیورآلات نقره از مرداکس، کافی است به وب سایت www.merdax.ir مراجعه کنید و با تماس تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما در مرداکس به شما اطمینان خاطر داده ایم که زیورآلات نقره خود را با بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت و سرعت بالای ارسال دریافت خواهید کرد. پس از همین حالا با مرداکس همکاری کنید و از تخفیفات ویژه ما برای خرید عمده نقره جات بهره مند شوید.

خرید عمده نقره

دسته بندی محصولات ما:

  1. انوع میکروست نقره خارجی از بهترین برند ها
  2. زنجیر های نقره ایتالیایی
  3. انگشتر های مردانه نقره ترک از برند murat
  4. نقره های جواهری به همراه سنگ های جواهری اصلی
  5. زیورآلات نقره دست ساز جواهری شناسنامه دار

چرا نقره خارجی؟؟؟

دوستان ما در مرداکس فقط نقره خارجی کار میکنیم که تفاوت های زیادی با نقره ها ایرانی دارند از جمله:

  • کار های خارجی به ندرت ریزش نگین دارند.
  • آبکاری رادیوم خیلی قوی اند و براقی دارند و برخلاف نقره های ایرانی درخشنده هستند و روبه سفیدی نمیزنند.
  • همانطور که میدونید نقره های ایران توی ویترین مغازه شما سیاه میشوند و جرم میگیرند که این موضوع اصلا در نقره های خارجی نیستند.
  • از طرفی این کیفیت بالا ، تفاوت چندانی در قیمت خرید شما ندارد.
خرید عمده زیورآلات

نحوه خرید عمده نقره از ما:

ما سعی میکنیم اکثر محصولات را عکاسی و در سایت قرار دهیم ؛ اما به دلیل حجم ورود و خروج زیاد کالا ها در انبار بیش از نیمی از کار ها را نمیتوان عکاسی کرد. که شما میتوانید با شماره 09134473215 با کارشناس ما تماس بگیرید تا لیست قیمت روز و مدل های بیشتر را برای شما ارسال کند و یا برای خرید حضوری با شما هماهنگی های لازم را انجام دهد.